Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Saturday, September 25, 2010

Gata. Am obosit!

Adevarul e ca vreau sa scap de virusul asta al internetului. E o adevarata nebunie asta cu site-urile de socializare. X vrea sa devenim prieteni pe cutare site, Y vrea pe alt site si tot asa. Facebook si Twitter mi-au mancat zilele! Si toate momentele dragi petrecute cu familia si prietenii. Prietenii adevarati, cei cu care ma intalnesc in viata reala, nu doar vorbesc pe mess. Cei de care chiar imi pasa, nu ii intreb "ce faci?" din complezenta. Cei carora le poti cere un sfat si le poti face confidente. Stii, chiar ma bucur ca am avut o copilarie fara Facebook. Fara Twitter. Fara Netlog. Fara HI5. Fara Blogger. Fara Wordpress. Fara MSN Spaces. Fara .....mai adauga tu aici ce-ti mai trece prin cap. Si nu-i inteleg nici pe cei care au cate 1500 de prieteni (excluzand persoanele publice) si care tot mai vor si mai vor. Chiar acum m-am 'trezit' cu o invitatie de prietenie de la un oarecare pe numele lui de "scena" NNECUNOSCUT, caci altfel nu stia sa-si spuna. Un soi de no name.
Am obosit. Gata cu foiala asta de colo colo. Un blog, 7 pagini, 100 de prieteni pe facebook dintre care 25 sunt necunoscuti sau doar...cunostinte. E o mega-pandalie moda asta de a avea cat mai multi prieteni, a fi cat mai cunoscut si a atrage cat mai mult trafic. Pentru ce? Pentru ce toate astea? Parerea mea e ca nici unul dintre noi nu suntem adevarati, nu suntem reali. Ne prefacem tot timpul. E clar ca nu poti fi tu insuti intr-o lume a etichetelor de tot felul, unele mai colorate decat altele, altele mai zgomotoase. Nu putem decat sa pretindem ca suntem reali, dar toti purtam o masca. Sau cum spunea profesoara de limba romana, suntem forme fara fond. Umblam, ne strofocam, ne agitam sa facem cat mai multe si...pentru ce? Unde ne duce toata alergatura asta? Nu poate decat sa ne indeparteze si mai mult de noi, de adevaratul nostru sine. Nu poate decat sa ne imbrace si mai mult in straie pestrite. Ii spuneam sorei mele ca pune prea mult accent pe aspectul fizic, cand am realizat ca de fapt sunt la fel ca ea.

Cati dintre prietenii tai stiu care e adevaratul tau sine?

1 comment:

  1. depinde cum vezi siturile de socializare,daca le vezi ca pe un hobby e ok,daca incepi sa devii dependenta e ko.ceva simplu si relaxant ,un site care intra la inima ,locuri fara internet si zone unde am copilarit si eu.http://maramuresh.wordpress.com/

    ReplyDelete

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time