Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Tuesday, August 31, 2010

La plimbare prin tara

Week-end-ul trecut am fost cu Florin si niste prieteni la nunta unei foste colege de facultate de-a lui Florin. Partea interesanta e ca nunta nu era in Bucuresti, ci la ….Orastie. Ne-am suit in masina vineri dimineata si abia pe la 8 am ajuns in Orastie. Cam tarziu, ce-i drept, asta pentru ca inainte de Sebes am stat foarte mult in coloana. :| Initial am crezut ca-i un accident ceva, apoi ne-a dat seama ca erau pur si simplu…prea multe masini. Am mai spus asta, nu drumurile sunt principala problema, ci numarul masinilor in continua crestere. Recunosc, drumurile noastre sunt jalnice, dar sa ai si drumuri, cum inghesui atatea masini pe ele?
EXperienta asta cu plimbatul prin tara in masina altuia e o experienta de NEiutat si de NErepetat. Never ever, vorba aia. Asta pentru ca tipul care conducea e cam abrupt si conduce haotic, pe langa limbajul de balta aferent, pe care el il considera deosebit de ‘inteligent’. Cati barbati nu sunt asa… In fine, la intoarcere n-am vrut sa experimentez iar senzatii tari, asa ca am ales sa revin in Bucuresti cu trenul: mai incet, dar in liniste.
Una peste alta, la nunta a fost fantastic: peste 320 de invitati si o formatie care a stiut intradevar sa faca atmosfera: Bachus. Unul dintre solisti avea o voce superba, te ungea pe suflet. Apoi mai era o fata care avea o voce putin pitigaiata, dar armonioasa, nu te dureau urechile.Apoi a venit si surpriza serii, care a fost intr-adevar o surpriza…neplacuta urechilor: un tip care avea o voce foarte ascutita ne-a cantat niste muzichii slow de mai aveam putin si adormeam, “norocul” nostru ca sonorizarea nu ne dadea voie. :D
Mireasa a fost superba, o rochita simpluta, cu aplicatii de pietricele, cu o trena frumoasa, ii venea perfect. Mirele era si el extrem de elegant, cum altfel?!
Ne-au socat putin obiceiurile zonei care cer ca la nunta sa se claxoneze cand se pleaca la biserica si apoi la restaurant. La noi asa se face cand pleaca mortul pe ultimul drum… :O:O:O Apoi la restaurant, aperitivele sunt deja asezate pe masa, asa se obisnuieste acolo. Obicei care nu se putea sa nimereasca mai bine, pentru foamea noastra era excelent, nu mancasem decat foarte putin dimineata. Si ca tot veni vorba de mancare, au fost multe feluri de papa bun, din care eu am ciugulit cat putin pentru ca stomacul nu-mi permite(a). Mi-a placut in mod special o fripturica de piept de pui invelita in ‘solzi’ de cereale crocante. Mmmm, arata traznet si la gust era delicios. Apoi tortul…vai, ce mai tort!!! mi-a placut cum arata si i-am facut muuulte poze.
Am stat pana pe la ora 3 cand eram deja destul de obositi si ne gandeam ca a doua zi trebuie sa plecam…initial vroiam sa mai dam o tura prin Sibiu si sa ne cazam acolo pentru o noapte si sa plecam a doua zi spre bucuresti, adica luni. Insa planul de acasa nu se potriveste cu cel de la Orastie, asa ca din lipsa de bani am intins=o spre Bucuresti mai devreme.
Iata vin calar’ pe unde niste poze de la nunta (si nu numai)

No comments:

Post a Comment

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time