Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Thursday, February 10, 2011

Piure de broccoli cu sos dulce acrisor

Cautam zilele trecute o reteta de supa-crema de broccoli si am dat peste o reteta de piure de broccoli cu sos dulce-acrisor. Broccoli n-a fost niciodata preferatul meu, nici macar gatit (il mancam inainte in mancarea de ghiveci), dar acum am gustat pentru prima oara broccoli crud. Ce-i drept, ca orice aliment crud, simplu asa are un gust foarte puternic. Insa in combinatie cu alte alimente crude, e absolut delicios. Reteta originala o gasiti aici.


Iata ingredientele:
Ingrediente pentru piure (pentru 2-3 persoane):
  • - 2 cani broccoli maruntit (nefiert!)
  • - 1 catel de usturoi
  • - 1 cana nuci braziliene crude
  • - 1 l-ta sare
  • - 1 praf piper
Se pun toate ingredientele in blender si se mixeaza bine.

Ingrediente sos:
  • - 1 lg otet balsamic
  • - 1 catel usturoi 
  • - zeama de la 1/2 portocala/gref
  • - 1/3 cana ulei de masline extravirgin
  • - 5 curmale fara samburi
Se proceseaza toate la blender pana rezulta un sos omogen.
Eu am pus (mult) mai mult usturoi, atat la piure cat si la sos, am inlocuit nucile braziliene (mult prea aromate pentru mine) cu arahidele (foarte ieftine),  am folosit sucul de la o portocala medie, am pus otet de mere si nu balsamic si am pus doar 4 curmale (astea fac sosul foarte dulceag).
.
Astazi am modificat putin reteta (nu ma pot abtine, deh) si la piure am adaugat 2-3 buchetele de conopida si doua felii de ardei verde).N-a iesit rau deloc :-)

No comments:

Post a Comment

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time