Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Tuesday, December 14, 2010

Caimac la mijloc, sa fie bani?

Ce sa mai! Ajung astazi acasa si cand sa-mi fac un cappuccino, ia laptele de unde nu-i. Mama il folosise pe tot la aluatul pentru poale-n brau! Bun asa, am poale-n brau si n-am eu un strop de lapte!? Imi pun paltonul de urgenta pe mine si-o tulesc la magazin sa iau un litru de lapte. Cand ies de-acolo, fulgi aia mici, timizi, se transformasera intr-unii maricei si pufosi. Pe unul l-am observat mai bine dupa ce s-a asezat pe maneca mea si-am putut sa vad cristalele de gheata! Cat de frumos! Suna putin a copilul din mine?! Poate ca da, dar copilul din tine unde e? ;p unde l-ai parasit?

Inca 11 zile pana la Craciun. Inca 11 si ard de nerabdare. Nu stiu de ce, e o stare euforica imexplicabila pe care nici n-as vrea s-o explic. De ce as face-o? Poate e pentru ca abia astept sa gatesc niste \bunataturi/, nu neaprat cele traditionale de Craciun, pentru ca anul asta ma zis sa stau departe de carnita grasa. Sau poate pentru ca abia astept sa miroasa a portocale si scortisoara in toata casa. Sa fac mere coapte cu miere si nuci sau sa beau un vin fiert alaturi de cei dragi. Toate astea le poti face oricand, dar parca au un farmec aparte de sarbatori. Iti poti impodobi casa in luna iulie, dar sigur n-ar fi acelasi lucru, ba s-ar crede c-ai luat-o razna.  In fine, anul asta am vrut ceva mai special si total diferit fata de anii trecuti, asa ca am cumparat un bradut artificial pe care l-am numit Baby White Christmas Tree, impodobit foarte elegant si minimalist. Acest bradut este doar pentru dormitorul meu pentru ca n-am renuntat la traditionalul brad de Craciun, natural! Nu, nici poveste! Trebuie musai sa miroasa a brad in casa si unul argintiu de 2,5 metri e perfect pentru sufragerie.
Dar iata cum arata Little Baby White Christmas Tree:


A! Inca ceva! Nu, alea nu sunt globuri negre! Initial am vrut sa fie indigo(mov, violet) cu argintiu, dar n-am gasit globuri atat de micute pe culoare, asa ca m-am rezumat la un maroniu usor ciocolatiu.

PS. Caimacul s-a strans la mijloc, sa fie bani? ;))) :D:D:D

1 comment:

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time