Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Thursday, November 11, 2010

I love handmade!

Week-end-ul trecut am dat o raita prin oras si nu m-am putut abtine atunci cand am ajuns la Universitate, la palatul Sutu - sa nu vizitez curtea acestuia care era intesata cu tarabe ale creatorilor de handmade: de la mici bijuterii pana la sapunuri si creme de tot felul, toate isi gaseau cuminti locul. Trebuie sa recunosc ca mi-am dormit intotdeauna sa fac astfel de lucrusoare de mana, mai ales cercelusii ma atrag ca un magnet. La intrarea in curte, trona o pancarda cu http://www.ilovehandmade.ro/ - un site pe care abia acum il rafoiesc pentru prima data si inca n-am vazut nimic! Are o sectiune forum, alta in care prezinta artisti, ca sa nu mai vorbesc de forum pe care deja am gasit informatii pretioase, numai bune de impachetat bine si desfacut la momentul potrivit! Pentru ca putini dintre prietenii mei stiu ca-mi place handmade-ul si mai putini stiu ce lucrusoare unicat m-am apucat sa fac!
Ca sa revin la siteul Ilovehandmade.ro, l-as fi vrut putin mai colorat, dar cred ca nici acum nu-i prea tarziu pentru asta. ;) Si cum sunt novice in handmade, ce-l mai mult imi plac tutotrialele care te invata pas cu pas cum sa executi un anumit obiect!

Am adaugat ilovehandmade la favourite sites si cu siguranta o sa-l vizitez foarte des!




Artisti ILoveHandmade.ro

Forum despre handmade

No comments:

Post a Comment

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time