Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Tuesday, March 22, 2011

Crema de avocado cu nuca

Avocado...




•165 de calorii , aceasta este energia pe care ne-o oferă 100 g avocado crud
• conţine între 5% şi 25% grăsimi vegetale, uşor asimilabile
• este recunoscut pentru proprietăţile sale antioxidante, antiinflamatoare, de protejare a ficatului şi de scădere a nivelului glicemiei şi colesterolului
• este bogat în vitamine din complexul B
• are efecte tonice asupra sistemului nervos
• este sursă bună de vitamina A (60 micrograme/100 g)
• uleiurilor esentiale si complexului de vitamine B hranesc pielea si unghiile in profunzime, deci este ideal pentru pielea cu probleme

Si cu siguranta mai sunt si alte proprietati pe care eu nu le-am mentionat aici, dar...

Ma aflam in cautare de retete noi, iar in camara aveam doua bucati de avocado pe care nu vroiam sa le las sa se strice. Dupa o mica incursiune pe google, am dat peste o reteta de crema de avocado cu nuca, pe care am hotarat s-o incerc pe loc. Aveam deja nucile la inmuiat de cel putin o ora, asa ca eram gata sa purced la treaba.



Intregiente:

½ cana nuca
½ cana apa {sau cat cere}
2 bucati avocado {am pus doar un avogado}
1 lg sare {eu am pus mult mai putin}
¼ cana ceapa taiata marunt
1 lg suc lamaie {eu am pus zeama de la o jumatate de lamaie mica}

Se mixeaza totul in blender pana iese o crema fina. Daca blenderul nu e foarte puternic, ar fi indicat sa macinati nucile separat si apoi sa adaugati restul. Atentie la cantitatea de apa, daca e prea putina, nu se marunteste fin atat de usor, daca e prea multa, iese mai degraba o zeama decat o crema prorpiu zisa. Eu am folosit un amestec de nuci: arahide, caju si fistic.


Ce-a iesit nu mi-a placut foarte mult initial. Gustul nu era unul prea pe placul meu, insa servita cu salata {salata verde, rosii, castravete, ridichii, masline, patrunjel, seminte susan, oregano, busuioc, nuci {romanesti}, ulei masline} aceasta crema prinde gust. Iar dupa ce-am scos-o din frigider mai tarziu {n-am mancat tot initial} mi s-a parut si mai buna! Oricum, la cate proprietati are si ce vitamine contine, eu zic ca mai incerc si alta data!


Pofta buna!

No comments:

Post a Comment

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time