Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Sunday, June 07, 2009

EmPower! Şi totul devine mai uşor!

Sunt abonată la articolele de la Empower, dezvoltare personală, iar unele sunt delicioase şi merită savurate sau citite pe nerăsuflate. Îndrăzneşte să visezi!


Link to Empower.ro | dezvoltare personala cu dichis

Posted: 05 Jun 2009 11:15 PM PDT
Vreau sa fiu nebuna… stati linistiti n-am luat-o pe ulei. Vreau sa fiu nebuna dupa vise care pot deveni realitate, vreau sa fiu nebuna dupa idei care ma implinesc ca om, vreau sa fiu nebuna dupa dragoste care ma face sa am inima plina, vreau sa fiu nebuna dupa natura care imi arata ca minunile chiar exista, vreau viata mea sa fie o nebunie de culori care ma fac sa ma simt vie.
Azi am avut un moment in care ma gandeam ca sunt pe cale sa imi pierd speranta, ca poate cea mai buna solutie ar fi sa depun armele si sa iau o pauza. Insa mi-am adus aminte de nebunia mea de anul trecut cand am inceput totul, mi-am adus aminte de copilarie cand eram atat de curajoasa si am retrait din nou nebunia unui vis.
De multe ori te gandesti in viata: vreau prea multe, sunt eu prea pretentios(oasa), poate asa trebuie sa fie viata mea, mediocra… ca poate atata pot.
Ei… nu e asa. In viata putem foarte multe, important e sa ne dorim si sa credem in acele lucruri ca si cum le-am avea deja. Fac acest lucru cu mine, cu clientii mei si rezultatele vin atunci cand “suntem nebuni”, atunci cand chiar daca tot in jurul tau iti spune: “s-ar putea sa nu reusesti”, “oare din ce te vei intretine”, “oare vei avea succes” si tu o tii una si buna. :)
Prin ce etape trebuie sa trecem ca sa ajungem sa spunem: “wow, am reusit, mi-am implinit visul”!
  1. Ai un vis, un vis minunat care poate fi orice: sa ai o relatie frumoasa, sa ai un job pe care ti l-ai dorit si nu orice job, sa ai o afacere proprie etc. Este un vis care se refera strict la tine, nu include si alte persoane. Spre exemplu nu e ok sa iti spui “vreau o relatie cu X”, ci “vreau o relatie frumoasa in care sa ma simt fericit(a)”.
  2. Acest vis te rog sa il scrii, noteaza totul cu lux de amanunte, daca poti sa vizualizezi.
  3. “Acolo” in visul tau te simti minunat, insa discrepanta poate fi mare si cand te intorci la “situatia actuala” poti simti dezamagire, poti simti neincredere, poti simti ca ceea ce visezi “nu meriti”.
  4. Ce se intampla apoi? Tii de visul tau cu dintii, insa simti cum pe zi ce trece nu mai esti la fel de incrancenat(a)… si parca visul se estompeaza ca o fotografie invechita. Sau, si mai simplu, te lasi prada foarte repede neincrederii, dezamagirii, ca doar “nu meriti”.
  5. Daca mai ai visul te astepti ca el sa se implineasca cand vrei tu si cand crezi ca ai tu nevoie (de relatie, de job, de bani etc). Insa lucrurile nu vin cand vrem noi, ci vin cand suntem pregatiti sa le primim.
  6. Daca vezi ca lucrurile nu vin cand vrei tu… renunti si iar ramane un vis neimplinit pe lista ta. Insa daca esti “nebun(a)” in continuare, intr-o zi senina, visul tau se implineste si ti se va parea “neasteptat”.
Sunt undeva pe la etapa 5 insa mi-am dat seama din timp, mi-am implinit cateva vise si il voi implini si pe acesta. Ei… vreau sa fiu nebuna si de fapt sunt, nebuna sa cred in visele mele. :)
Cine mi se alatura? Ma gasiti pe PsihoStrategic.ro. Mai nou ofer astfel de “doze de nebunie” prin sedinte de coaching ONLINE. Mi-ar placea sa impartasim cat mai multe vise implinite.

- articol scris de Delia Muresan-





Poftiţi şi la bunătăţile de la BookBlog:

No comments:

Post a Comment

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time