Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Tuesday, December 07, 2010

Schimbare de look

Vreau sa-mi schimb coafura, dar nu stiu exact ce sa aleg. Am mers la chiosciul de ziare unde inainte gaseam o revista - Frizuri parca - insa azi n-am gasit nimic, doar un raspuns sec: nu am mai primit asa ceva de muuult timp! Hmm, imi zic, oare nu s-a gandit nimeni sa scoata o revista cu frizuri, special destinat coafurilor si frizurilor? Imi vine greu sa cred. Poate ii rasare cuiva ideea si o pune in practica. :-)

Asa ca din lipsa de informatie tiparita, m-am apucat sa caut pe internet, ceea ce o sa spuneti ca trebuia sa fac de la bun inceput. :D Desi, sincera sa fiu, imi place mai mult sa rasfoi o revista decat sa navighez pe internet. Am gasit asta: totalhair.net si site-ul acesta foarte interesant: coafuri pentru par scurt, par mediu, par lung. Si pentru succesul unei coafuri depinde de mai multi factori, s-ar putea sa vrei sa citesti si: tunsori in functie de forma fetei, cu breton sau fara, sfaturi tunsori, scurt vs. lung si cocuri. Mie una mi-au placut aceste doua coafuri pentru parul scurt



Am ales insa parul mediu si mi-a placut la nebunie tunsiarea asta:

No comments:

Post a Comment

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time