Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Monday, December 27, 2010

A treia zi de Craciun

Imi place la nebunie ninsoarea de afara. Ma bucur nespus ca un copil cu gandul la sanie si derdelus :) N-am mai incercat de ani buni senzatia pe care ti-o da sania ce aluneca pe derdelus, iar o vizita la munte n-am mai facut de foarte multa vreme. Poate ar fi cazul, ca tot s-a deschis sezonul de schi. Insa ce n-am mai facut de mult timp e un om de zapada. Oare zapada asta o sa tina, macar in parcuri?! Sa simti cum iti ingheata mainile (eu sunt friguriasa!) si cum te apuca frigul tot "infasurand" la omul ala de zapada. Si apoi sa te apuce dragul de el, cand il vezi gata "insurubat", cu toate cele asamblate. ;)) Si apoi sa si faci o poza cu el, ca deh, trebuie sa ramana amintire, nu?



In alta ordine de idei, in prima zi de Craciun, dupa ce-a lasat cadourile sub brad, mosul s-a cam repezit la oala cu sarmale! :))



Apoi a vrut sa faca o poza si cu mine...





Si la final....m-a furat! ;))

No comments:

Post a Comment

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time