Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Friday, January 14, 2011

Casa Raw.Z - filmulet Victoria Boutenko despre cei 12 pasi catre hrana vie


Marti 11 .01.2011 am fost la Cinema Raw.Z, pentru prima parte a filmuletului Victoria Boutenko - 12 pasi catre hrana vie - care s-a tinut la casa raw din strata Elena Cuza, no 8. O zi numai buna pentru un nou inceput. Am ajuns acolo pe la ora 6, 7 fara ceva si deja era ceva lume: unii venisera pentru film, altii doar de curiozitate sa vada ce-i cu locul asta (eu eram prima curioasa!), iar altii venisera ca si mine, in mod special pentru film. Adevarul e ca daca n-ar fi fost Crista care sa ma "traga" dupa ea, nu stiu daca as fi ajuns chiar in seara aceea.

O data ce am intrat, m-a intampinat Andreea care nu stiu daca s-a prezentat, dar am recunoscut-o din poze. Apoi am inaintat. Forfota mare in bucataria alaturata si vreo doua fete se tot foiau pe la mese cu salate proaspat preparate si fresh-uri/smoothies gata de a fi gustate. Crista era chitita sa guste un smoothie asa ca mi-a facut si mie pofta de unul cu ciocolata.

Am tras o ocheada la rafturile frumos insirate pe pereti unde salasluiau o groaza de minunatii: seminte, nuci, alune, miere, fulgi de cereale, seminte pentru germinat...etc., iar pe peretele opus erau expuse bijuterii handmade, cercelusi, bratari, coliere, brose, dar si doua frigidere cu produse preparate raw care erau cam goale, semn ca lumea se cam inghesuia sa le cumpere.
Cineva a intrebat de o anume prajitura si i s-a raspuns ca nu mai au...:| In schimb, mi-au atras atentia niste prajiturele fursecuri care aratau delicios si trebuie sa fi fost si foarte gustoase, insa costau 9 lei 5 bucati, iar o bucata era o bucatica foarte ...mica! Asa ca m-am gandit eu mai bine ca internetul e plin de retete delicioase, iar mie imi place la nebunie sa pregatesc tot felul de bunataturi!  Tot in partea stanga se afla "peretele de lectura", un perete plin cu carti de retete crude in limba engleza. 
Crista a ales sa ramana jos la masa sa incerce bunatati raw cu prietena /colega ei. Eu inca vroiam sa vad filmuletul atunci, in seara aia. Am sa scriu despre film cu alta ocazie, acum va spun doar ca mi-a placut foarte mult, iar mare parte din lucrurile prezentate le stiam deja: ne sinucidem cu furculita in mana, asta e clar.
Seara, cand am ajuns acasa, am cautat pe internet pana tarziu tot felul de retete pe care singur o sa le incerc cu prima ocazie! Laptele de migdale e delicios, ca si crema aia de spanac! ;;)
Concluzia mea sumara despre mancarea raw vegan:
1) trebuie sa incerci tot felul de retete sa vezi ce-ti place si sa nu lasi pe nimeni altcineva sa le prepare pentru tine ;-)
2) cu siguranta m-ar ajuta sa ma simt mai bine, mai sanatos nu mai zic!
3) am incercat deja 4 retete raw si 2 zile am mancat doar crud, deci eu- slabanoaga de mine, am supravietuit! :p
4) dupa astea doua zile, aveam atata energie incat m-am speriat si eu - somnul devine intr-adevar mai bun si nu mai ai nevoie de atatea ore de somn ca sa te refaci. Daca dupa doua zile m-am simtit asa, va dati seama intr-o luna? Dar in doua, trei, 20? :-)
5) prietenii/familia se uita ciudat la tine si cred ca ai luat-o putin razna. :D Este foarte greu de acceptat ca se poate trai si fara foc: "si friptura mea unde e?!"
S-ar putea sa te intereseze si:

No comments:

Post a Comment

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time