Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Thursday, January 13, 2011

Pofta de ceva dulce

Inspirata dintr-o reteta strecurata intr-un articol aparut in revista Ce se intampla doctore?  si cuprinsa de o pofta teribila de ceva dulce, am zis sa incerc si eu papa natural - fara foc. Asa ca am pus mana pe cele doua mere ionatate care se gaseau prin camara, un pumn de nuci, cam vreo 3 linguri zdravene de tarate fine de grau, o jumatate de lingurita de miere de salcam din stupul de la tara(poti sa pui si mai mult, daca-ti place mai dulce), un strop de scortisoara si cam asta e. Se amesteca totul, dupa ce s-au ras merele pe razatoarea fina si dupa ce-ai macinat sau pisat bine nucile si iese o minunatie de desert pe care l-am savurat astazi la pranz, cand pofta de ceva dulce era maaaare. ;)) Eu am curatat un mar de coaja, pe celalalt l-am lasat cu coaja. Si am adaugat si 5 stafide care sunt dulci, asta pentru ca n-am pus decat jumatate de lingurita de miere.


Reteta originala o gasiti in revista tiparita Ce se intampla doctore? , ultimul numar Ianuarie-Februarie, pagina 28.



1 comment:

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time