Adevărul o să vă facă liberi, dar înainte de asta o să vă supere rău de tot. Restul e poveste!

The truth will set you free, but first it will hurt your bones. The rest is history!

Motto

Marry a man who you can talk with, who you can communicate with, and you marry happiness. (No, that’s not a quotation from one of those “smart” books that teach you how to manage your relationship. That is my acceptation and those are my words.)

DIN 25 MARTIE 2011 ma gasiti pe http://cristinaparus.com/ Ne vedem acolo!

Friday, January 28, 2011

Tort cu mango si crema de alune

Imi plac la nebunie dulciurile si, cum faceam inainte tot felul de nebunii la cuptor si nu numai, ieri n-am mai rezistat si a trebuit sa incerc si eu tortul cu mango si crema de alune. Zis si procurat ingredientele!
Prima oara cand mananc mango, trebuie sa recunosc. Habar n-aveam ce gust are, nici cea mai vaga idee, insa cand am pus limba de o bucatica de mango, mai-mai sa-l mananc pe tot in loc sa-l pun la tort! E super cremos si aromat, seamana la gust cu pepenele galben ala rotund si zemos, cu coaja verde-galbui, nu cel lunguiet cu coaja galbena. Si am gustat o data, de doua ori...dar gata! Abia astept sa vina vara, iti spun! Mai ales ca anul trecut n-am prea mancat!

Desi poate arata pretentios, ca orice alta reteta cruda, e foarte usor de preparat si se poate jongla cu ingredientele: eu una am mai schimbat pe ici, pe colo, si n-a iesit rau deloc!
Iata si ingredientele pe care le-am folosit eu.

Blat:
o cescuta de caju crud
o cescuta de migdale crude
o cescuta de alune crude
5 curmale
2 linguri de cacao
Se mixeaza totul si se intinde pe o farfurie/platou.

Umplutura:
o cana de alune crude
2 linguri de miere (sau chiar mai putin, daca mango e copt are el dulceata lui)
2 linguri bune de ulei de palmier
2 sau chiar 3 fructe de mango

Dupa ce se blenduieste totul pana se formeaza o crema omogena, se aseaza frumos peste blat si apoi se da la rece cel putin o ora.(eul-am bagat in congelator).
Inainte de servire se lasa cel putin 15 minute la temperatura camerei si se orneaza dupa gust si preferinte cu ce va pofteste inima!

Oricat de greu ti s-ar parea, indrazneste sa incerci aceasta reteta, n-o sa-ti para rau!
Reteta originala o gasiti aici.

No comments:

Post a Comment

Have something to say?? Drop it in here!

Web Informer Button
Love, Share, Smile All The Time